Tegenwoordig doen we alles met haast. Rennen, vliegen, naar het werk, naar school, social media checken en nog eens checken en vervolgens vergeten we waar het echt om gaat; tijd nemen voor jezelf en tijd nemen voor elkaar. Het klinkt cliché, maar geluk zit in de kleine dingen.
Mijn visie is om een leuk en fris theeconcept op de markt te zetten. Een concept dat met passie en beleving is uitgedacht. Goede kwaliteit losse thee op een leuke manier gepresenteerd, op zo'n manier dat het bijdraagt aan de gezelligheid en het 'theemoment'.
Na tien jaar actief te zijn geweest als vertegenwoordiger in de buitendienst van warme dranken, is er een passie en liefde ontstaan voor thee.
Wanneer je kijkt naar de oorsprong van het product en welke processen er aan vooraf gaan om te komen tot zo’n fantastisch eindproduct vind ik dat ontzettend boeiend en intrigerend. En daar wil ik graag iets mee doen.
Mijn inspiratie voor mijn huisstijl heb ik opgedaan op mijn favoriete eiland Bonaire.
De hibiscus-bloem die centraal staat in het logo, wordt hier veel gebruikt in verschillende producten.
De hibiscus staat voor kracht, gastvrijheid en vertegenwoordigt leven en moed. Dat is naast de frisse en eigentijdse look de kern van Bloomz Tea Collection
Na een stage van een half jaar op Bonaire, ben ik van het eiland gaan houden.
Er hangt daar een sfeer, die je niet kan benoemen, maar die je nooit meer loslaat.
Op Bonaire leer je te houden van kleine dingen, momenten zonder materialisme en de druk van het presteren. Iets wat je terug brengt naar de basis. Naar de dingen die er echt toe doen gelukkig zijn met elkaar en het samen delen van momenten.
De liefde voor thee en voor Bonaire, heb ik uiteindelijk uitgewerkt in deze thee collectie.
Mijn doel is om de mensen op het terras thuis, op de werkvloer, en thuis deze beleving mee te geven. Laat je inspireren! Geniet van jouw Bloomz moment en ervaar het zelf.
Bloomz Your Day!
Enjoy…….
Claudine Schelleman de Winter
Bloomz Company